Välkomna!

Här kan du diskutera på svenska samma ämnen som tas upp i de engelspråkiga forumen ovan. Inget ämne är för stort eller för litet, och allt relaterat till mytologi, religion, psykologi eller filosofi är högst välkommet. - Forumet er öppet igen med en tillfällig moderator.

Moderator: Margo Kistemaker

Locked
SkiaOura
Associate
Posts: 222
Joined: Wed May 21, 2003 5:00 am
Location: Stockholm, Sweden.

Post by SkiaOura »


Välkomna är vad ni är till denna plats för diskussion av mytologi, filosofi, och annat relaterat till livet och förståelsen av livets mysterier.

Meningen är att vi skall dela med oss av tips, insikter, och frågor om allt som bidrar till utveckling och, helt enkelt, ökat perspektiv.

Känn er välkomna att ta upp eventuella frågor med mig eller någon av de andra moderatorerna. Och, framför allt, kom ihåg att konstruktiv kritik alltid är välkommen.

Med Vänliga Hälsningar,

SkiaOura.


Martin_Weyers
Working Associate
Posts: 4054
Joined: Mon Mar 25, 2002 6:00 am
Location: Odenwald
Contact:

Post by Martin_Weyers »

lycka till!

tinkerbell
Associate
Posts: 2
Joined: Sun Apr 27, 2003 5:00 am

Post by tinkerbell »

hej
vad roligt att det är fler Svenskar som hittat hit. Det är ett bra initiativ du tagit
.
flash
tinkerbell

SkiaOura
Associate
Posts: 222
Joined: Wed May 21, 2003 5:00 am
Location: Stockholm, Sweden.

Post by SkiaOura »

Hej Tinkerbell,

Vad kul att du skriver. Jag ser fram till att detta skall komma igång mer när Hjälten Med Tusen Ansikten kommer ut i Sverige.
Var kommer du ifrån?

Julia.

Bjorn
Associate
Posts: 14
Joined: Wed Feb 12, 2003 6:00 am

Post by Bjorn »

Hej! Jättekul att det här forumet har kommit i gång på svenska! Jag heter Björn Wahlberg, och det är jag som har köpt rättigheterna till "Hjälten med tusen ansikten". Boken var tänkt att komma ut på mitt förlag Asterion nu i höst, men av olika skäl (mest en massa jobb!) har jag tvingats flytta fram utgivningen till våren 2004.

Gå gärna in på min webbsida och läs mer om Joseph Campbell och om boken.
http://www.asterion.se

Bejaka er glädje!

Björn

SkiaOura
Associate
Posts: 222
Joined: Wed May 21, 2003 5:00 am
Location: Stockholm, Sweden.

Post by SkiaOura »

Tack Björn!

Vet du, istället för att maila dig svar till ditt email, skall jag lägga in det här istället. Det skulle vara intressant om jag, du, tinkerbell, och andra svenskar här presenterade sig själva och sina intressen.
Jag startar en separat tråd åt det.

Julia.

Locked