Joseph Campbell documentaires met Nederlandse ondertiteling.

Heb je vragen, opmerkingen, kritiek of stellingen n.a.v. het werk van Joseph Campbell? Weet je meer over mythologie, symbolen, religies, mystiek, Godinnen en Goden of 'De weg van de Held(in)'? Wil je iets zeggen of vragen over thema's die m.n. in Nederland relevant zijn? Plaats het hier.

Moderator: Gerard

Locked
Freerk
Associate
Posts: 40
Joined: Fri Oct 17, 2008 12:52 pm
Location: The Dutch countryside

Joseph Campbell documentaires met Nederlandse ondertiteling.

Post by Freerk »

Ik krijg steeds vaker van mensen het verzoek om een kopie van Mythen & Bewustzijn met Nederlandse ondertiteling. Om iedereen zo vlot mogelijk van dienst te zijn hoeven ze mij niet meer een e-mail te sturen. als ze deze link aanklikken of kopiëren in de adresbalk van hun internet browser dan kunnen ze daar de hele serie downloaden.

https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing

Hier zijn ook de Mythos I en III series te vinden die ook gedownload kunnen worden. Met Mythos II ben ik nog volop bezig, elke aflevering die af is zal ik gelijk plaatsen. Na de Mythos series zit ook Sukhavati, The Hero's Journey en The Mythology of Star Wars with George Lucas & Bill Moyers in planning Als je er belangstelling voor hebt hou dan deze google drive in de gaten. Ongeveer om de week zal er wel iets bijkomen Na downloaden kun je alles op je computer, mediaspeler, smart-tv en zo bekijken of zelf op DVD branden.

Locked